Wednesday 17 July 2013

Impian dan Harapan


Teks oleh: Mazlia Murat

Dengan nama Allah yang maha pemurah dan pengasih.

Maaf, saya tidak aktif mengemas kini blog dengan entri-entri berkaitan penulisan beberapa hari ini. Niat di hati memang mahu menulis setiap hari, namun ada masa saya tidak mampu. Tetapi saya tetap bersyukur kerana masih bergerak walaupun perlahan. Saya sedang berusaha menyiapkan sesuatu. Mohon doakan saya.

Insya Allah, saya akan terus menulis walaupun perlahan. Saya suka menulis dan berkongsi walaupun sedikit pengetahuan yang ada. Saya berharap perkongsian saya membawa manfaat kepada orang lain, dan menjadi amalan yang diterima Allah untuk saya.

Dahulu, sebelum bergelar penulis, seorang kaunselor pernah memberikan saya tip. Katanya, berkawanlah dengan orang yang mempunyai impian yang sama. Insya Allah... kita jadi lebih bersemangat dan positif dalam mengejar impian kita.

Saya harap, pembaca di luar sana, walaupun kita tidak saling mengenali, tetapi kalau kita berkongsi impian yang sama, sudi-sudikan datang menjengah blog ini. Semoga ada manfaatnya.

Selamat menulis.

Marilah kita bersama-sama mengejar pelangi.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...