Sunday 27 October 2013

Percuma Ataupun Tempah Awal Untuk Diskaun


Teks oleh: Mazlia Murat


Saya tidak tahu orang lain, tetapi saya memang suka apabila mendapat barang percuma. Beli barang A dapat barang B. Saya juga suka mendengar perkataan diskaun.

Jadi saya teruja untuk berkongsi e-book terbaru tulisan Puan Masayu Ahmad.

Bakal terbit 30.11.2013


Bab 1: 101 Idea Home-Based Bisnes
Bab 2: Mula Bisnes Tanpa Modal
Bab 3: Rancang, Sasar Matlamat
Bab 4: Strategi Pemasaran Online
Bab 5: Strategi Pemasaran Offline
Bab 6: Operasi Dari Rumah
Bab 7: Khidmat pelanggan Online
Bab 8: Produk Digital vs Produk Fizikal
Bab 9: Strategi Pemasaran Gaya Rasulullah
Bab 10: Rahsia Bisnes Siti Khadijah
Bab 11: Pengalaman Usahawan Sukses



Dapatkan secara percuma dengan mendaftar kelas online sebelum Oktober 2013 melabuhkan tirai.



Ataupun, tempah awal e-book ini untuk belian pada harga RM30. 
Harga selepas dilancarkan adalah RM50. 

Klik di sini untuk pembayaran ataupun 
PM saya di Mazlia Murat untuk maklumat lanjut. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...