Friday 22 November 2013

PERCUMA!


TAWARAN PERCUMA! 
Bermula hari ini (22/11/13-akan diumumkan)

Selama ini, saya dibayar untuk memberikan komen satu-satu manuskrip untuk tujuan penilaian dan penambahbaikan. Ada juga saya baca dan komen secara percuma, namun untuk rakan-rakan terdekat sahaja.

Hari ini, saya buka tawaran kepada semua yang berminat mendapatkan perkhidmatan membaca dan menilai karya secara percuma. 

Mengapa penting untuk karya kita dikomen?
Untuk mendapatkan respons supaya penulis boleh memperbaiki penulisan. Apatah lagi sebelum menghantar kepada penerbit.

E-mel ataupun lampirkan di mesej FB cerpen/sinopsis lengkap keseluruhan bab/2 bab novel (maksimum 15 muka surat, double spacing, Times New Roman saiz 12) yang ditulis kepada saya. Saya akan baca dan berusaha memberikan komen sebaik mungkin. Akan mula dibaca selepas 30/11/2013.

Tiada caj tersembunyi. Selepas saya komen, terpulang kepada anda mahu mendaftar kelas asas blog dan penulisan kreatif dengan saya ataupun tidak. Sekiranya sudi, sangat dialu-alukan. Sekiranya tidak sudi pun, tidak mengapa. 

__________________

Pendaftaran kelas asas blog dan penulisan kreatif dibuka. PM Mazlia Murat ataupun Monalita Mansor untuk mendaftar.

Juga berlangsung kelas:
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fan page mula bisnes
3. Kelas iklan di mudah.my

PM Mazlia Murat untuk mendaftar mana-mana kelas. Terima kasih. 
mazliamurat@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...